woensdag 2 juli 2014

Healthy Food Ideas


Wie wilt er nou niet gezond eten? Als je op het internet foto's van gezond eten of een mooi lichaam ziet, motiveert jou dat. Naja, mij in ieder geval wel. Ik zeg niet dat ik mezelf dik vind, maar ik vind het gewoon fijn als ik gezond eet. Sinds dat ik vakantie heb, eet ik bijna alleen maar ongezond. Ik heb besloten dan ik vanaf vandaag écht gezond ga eten. Wil jij ook gezonder gaan eten, maar weet je niet precies wat je wilt eten. Kijk en lees dan verder!




Het lettertype van de tekst is een beetje klein, maar het is prima te lezen! 

Toen ik deze foto zag, kreeg ik meteen trek. Ik weet niet wat er allemaal op het broodje zit, maar ik zie sowieso gegrilde kip en sla. Zalm op zo'n broodje lijkt mij ook lekker. Ik denk dat ik het een keertje ga uitproberen.

Vind je een broodje met kaas ook zo standaard? Probeer dit dan eens uit. Ik zie een broodje pindakaas met banaan, maar dat is niks voor mij want ik houd niet van pindakaas.


Hey dit zijn de dingen die ik lekker vind :)

Is dit lekker als avondeten?

Dit is geen eten, maar het ziet er wel gezond en lekker uit. Volgens mij is het ijswater met munt.


Ik ben benieuwd of jullie hier iets aan hebben gehad. Ook ben ik van plan om binnenkort een video te gaan maken met gezonde recepten/snacks.

Liefs Sabrina

7 opmerkingen:

  1. Die ene foto met een broodje kip en sla (3e foto) ziet er echt superlekker uit. Die wil ik ook wel proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, echt super dat je hierover een video gaat maken! Zou je dan ook ineens wat meer uitleg en tips enzo willen geven? Want we zitten nu in de zomerperiode en ik denk dat iederen wel wat tips kan gebruiken op dit moment haha :) Blijven bloggen, Sab! Je doet het echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Sabrina leuk artikel. Ik vond alleen je vorige lay-out van je blog en veel professioneler. maar verder wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa super! op het goede moment ook!
    ik wil ook gezond(er) gaan eten, en niet dat ik mezelf dik vind, maar gezond is beter :)
    Super dat je er een video over gaat maken!!
    Het motiveerd vast ook andere kinderen om gezonder te gaan eten!
    Super Sabje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee! Ik heb je genomineerd voor de Sunshine Blogger Award! Als je op mijn blog kijkt, kun je zien wat je daarvoor moet doen! Liefs, Floor - beautyskirt.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sabrina. Zou je een kijkje willen nemen op mijn blog ? www.mylifeas-fleur.blogspot.nl Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen