vrijdag 27 juni 2014

Lovely Pics [Juni 2014]


Wat vliegt de tijd toch voorbij. Het is al eind juni! Het wordt weer eens tijd dat ik wat foto's met jullie ga delen. Eerst noemde ik zo'n blogpost "Pictures Of My Life", maar ik vind de naam "Lovely Pics" toch wat leuker en origineler. Dit zijn vooral foto's die ik op Instagram heb geplaatst, maar ik zal in de loop van de tijd proberen om ook andere foto's, die ik niet op Instagram heb geplaatst, te laten zien.


Foto 1: Op dat moment was ik bij Sean thuis en we waren even "hipster/cool" bezig. De aliens maken de foto wel af, vind je niet?  =P
Foto 2: Sinds dat ik Netflix heb, kijk ik vaak naar Adventure Time!
Foto 3: Ik heb een nieuwe camera. Het is de Canon EOS 700D en ik ben er zo verliefd op!
Foto 4: Bij de Starbucks vragen ze altijd hoe je heet. Normaal gesproken zeg ik gewoon Sabrina, maar ik dacht laat ik eens gek doen en laat ik mijn tweede naam Putri zeggen. 


Foto 1: Eindelijk ben ik geslaagd! Ik wachtte zo lang op dit moment en binnenkort kan ik met mijn opleiding beginnen :)
Foto 2: Ik ging samen met Lenette en Kim video's opnemen.
Foto 3: Lazy-day-spiegel-selfie. 
Foto 4: Het werd weer eens tijd om mijn kleren uit te zoeken. Ik heb vrij weinig opberg plek en heel veel kleding. Het was echt hartbrekend toen ik wat kledingstukken weg moest doen.
Foto 5: Na ongeveer een jaar ben ik weer naar de kapper geweest. 

Foto 1: Duckface-chips-selfie met Gerenzo!
Foto 2: Bij het One Direction concert werd ik een paar keer herkend. Best wel raar, maar super leuk natuurlijk!
Foto 3: De boys van 1D leken net wel mieren, maar ik heb wel een top avond gehad. 
Foto 4: Ik vind het leuk om met mijn beste vriend te shoppen! Nee hij is niet gay haha! De foto is in de Cool Cat gemaakt.
Foto 5: Maxim en ik hebben dezelfde fake tattoo's. Ik heb het met eyeliner, babypoeder en haarlak gemaakt.

Dit waren alweer de foto's! Ik ben benieuwd wat jullie er van vonden.
Liefs Sabrina

4 opmerkingen: