dinsdag 24 juni 2014

Lovely Breakfast

Het ontbijt is eigenlijk de belangrijkste maaltijd van de dag. Soms heb ik helemaal geen zin om te ontbijten, want dan heb ik nergens trek in. Als ik toch iets wil eten maar te lui ben om iets klaar te maken, pak ik een koekje. Dat is ook niet echt slim, want meestal vult dat niet. 

De laatste tijd ontbijt ik met kwark! Op de foto zie je vanille kwark, stukjes banaan en muesli. Het is lekker en gezond! Omdat ik toch al gezond bezig ben, kan een kopje groene thee er ook wel bij.
Hoe lekker ik thee met suiker vind, is het toch beter om naar groene thee over te stappen.

Ik heb al een tijdje vakantie en ik heb vaak de neiging om ongezond te gaan eten. Wat natuurlijk niet zo slim is. Wat ook best wel irritant is, is dat ik na een tijdje een etenswaren niet meer zo lekker vind. Bijvoorbeeld als ik te vaak kwark heb gegeten, hoef ik dat voorlopig niet als ontbijt. 

Ik ben benieuwd of jullie gezond ontbijten? Zo ja, wat eet je dan als ontbijt?

Liefs Sabrina

4 opmerkingen:

  1. Sabje?? hoe heb je dit gemaakt?? :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, meestal gewoon brood maar soms een koekje ofzo,,slim:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke dag ontbijt ik wel iets anders, hangt er af in welke moed ik die dag ben. Maar mijn favoriete manieren om te ontbijten zijn Yoghourt Parfait, toastjes, omelet, muesli & thee/koffie (Starbucks). Dat eet ik natuurlijk niet allemaal in één ochtend, het zijn gewoon mijn favoriete manieren om de dag te laten starten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meestal havermout of muesli met verse aardbeien Liefs

    BeantwoordenVerwijderen