maandag 23 juni 2014

Handschrift Tag


Echt een hele lange tijd geleden zag ik de Handschrift Tag voorbij komen en eindelijk doe ik deze tag. Als ik rustig schrijf dan is mijn handschrift best wel mooi, maar als ik aantekeningen moet maken of gewoon snel moet schrijven, dan is mijn handschrift echt bagger. Ik denk dat iedereen dit wel herkend. Ben je benieuwd naar de Handschrift Tag? Lees dan verder!


Als ik snel schrijf zit het er zo uit. Dit ziet er nog wel oke uit, maar soms schrijf ik echt heel slordig! Ik wilde eigenlijk een foto van mijn aantekeningen maken, maar ik heb al mijn school spullen al in dozen opgeborgen.

Omdat deze tag de Handschrift Tag heet, is het de bedoeling dat ik de vragen op papier beantwoord.

1. Wat is je naam?
2. Wat is de naam van je blog?
3. Schrijf “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favoriete quote?
5. Je favoriete liedje?
6. Je favoriete artiest?
7. Nog iets wat je wilt zeggen?




Dit was alweer de tag. Als je wilt, mag je deze tag ook doen :)
Liefs Sabrina

4 opmerkingen:

  1. leukee tag! beantwoord please mijn vraag op ask (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de tag ook 's gedaan. Mooi handschrift heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. m'n blog is trouwens www.romanachiara.blogspot.com. Als je op m'n naam klinkt kom je op m'n Google profiel uit, vandaar...

      Verwijderen
  3. Nog nooit van die tag gehoord maar wel leuk!
    http://kikamalouperben.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen