maandag 16 juni 2014

Webshop !

Sommige van jullie weten het misschien al, maar ik heb sinds kort een webshop! Zelf ben ik er heel erg enthousiast over. Zou je meer over mijn webshop willen weten? Lees dan verder!

Ten eerste had ik nooit gedacht dat ik überhaupt ooit een webshop zou krijgen en tadaaaa nu heb ik er een! Dit is de link van mijn webshop: http://lovelydreamer.spreadshirt.nl/

De designs heb ik zelf of samen met een designer ontworpen. Sommige mensen schrikken van de prijzen, maar niet alles kan zo goedkoop als de Primark zijn. Ik bedenk zelf niet de prijzen, dan weten jullie dat ook. Het kost natuurlijk tijd, geld en veel moeite om zo'n shirt/ontwerp te bedenken en te laten maken.


Op dit moment heb ik deze sweater/crewneck. Hij zit lekker en is heel erg comfortabel. De kwaliteit is zeker goed. 3 jaar geleden had ik een sweater op Spreadshirt.nl besteld en ik heb ongeveer 3 jaar mee gedaan. Zo zie je maar hoelang een kleding stuk mee kan gaan en mooi kan blijven!

Ik wil jullie natuurlijk niet overhalen, maar hoe tof zou het zijn dat mijn lezers/kijkers/volgers met mijn ontwerpen rond zouden lopen! Dat zou echt veel voor mij betekenen, hihi :)
Ik ben wel benieuwd wat jullie van mijn webshop vinden en of jullie er iets op gaan bestellen?

Liefs Sabrina 

5 opmerkingen:

  1. De eerste vind ik super leuk. alleen ik ben geen volger....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt heel erg leuk dat je een eigen webshop hebt! Ik vind dat eerste shirt echt heel tof aangezien ik zelf ook vlog, hihi :) Ga zo door, meid! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan je ook iets doen met ik ben een blogger ? X

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen