zaterdag 14 juni 2014

Nieuwe bijzettafel

De laatste tijd kom ik echt vaak bij de kringloopwinkel. Je kan er echt leuke dingen scoren voor weinig geld. Ideaal dus! Laatst had ik een bijzettafel/krantenbak voor maar 3 euro gekocht. Ben je benieuwd wat ik hier allemaal over te zeggen heb? Lees dan verder.

Een tijdje geleden was ik op zoek naar een bijzettafeltje, maar ik wilde er niet veel geld aan uitgeven. Ik ging naar de kringloop en toen zag ik een krantenbak/bijzettafeltje voor maar 3 euro. Op dat moment was hij bruin, maar mijn vader wilde me helpen om hem wit te schilderen. Ik houd niet echt van bruin meubilair en wit past beter bij mijn kamer.

Dit staat er op mijn bijzettafeltje. Een boek, dat is zeg maar mijn inspiratie boek! Als ik iets kwijt wil of opeens een inspiratiemomentje heb, schrijf ik het daar in. Je ziet een iPod. Dat was mijn aller eerste Apple product. Ik gebruik hem eigenlijk nooit meer, maar ik vind het zonde om hem weg te doen. Op de achtergrond zie je mijn nieuwe liefde. Een Polaroid camera! Ook zie je iets met "hey you", dat is een motiverend berichtje/quote.

Omdat het eigenlijk een krantenbak is, moet je er eigenlijk kranten in doen. Maar ik lees geen kranten, daarom heb ik er tijdschriften en boeken in gedaan :)

Wat vinden jullie van mijn nieuwe bijzettafel en gaan jullie ook wel eens naar de kringloopwinkel?
Liefs Sabrina

7 opmerkingen:

  1. Leuke blogpost! Ik ben ook verslaafd aan vintage spullen, haha! En die polaroid camera is echt wauw! Waar heb je hem van?

    Liefs Noa ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ergens online!
      Als je gewoon googled naar Polaroid camera dan vind je het wel :)

      Verwijderen
    2. Hoe duur was ie? x
      www.creakiek.blogspot.nl

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen